P³yta Asus K8N - sporadyczne problemy z obrazem przy starcie komputera

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 01:38:11 MET

Na niedawno kupionej p³ycie Asus K8N zaobserwowa³em nastêpuj±cy
problem: sporadycznie, po starcie komputera obraz na ekranie jest
wy¶wietlany w z³ym trybie graficznym (np. widzê dwie albo trzy kopie
menu bootmanagera obok siebie). Raz siê zdarzy³o tak, ¿e obrazu w
ogóle nie by³o. monitor by³ w trybie czuwania a klawiatura nie
reagowa³a na wciskanie klawiszy (tj. NumLock siê nie prze³±cza³
ani Alt-Ctrl+Del nie restartowa³y systemu). Wiatraczki natomiast i
napêdy optyczne dzia³a³y normalnie. Podejrzewam p³ytê, poniewa¿
monitor (LCD LG 1730B) i karta graficzna (Sapphire Radeon 9600)
dzia³a³y poprawnie z poprzednimi p³ytami g³ównymi (w sumie trzema:
jedna moja i dwie ró¿ne zastêpcze podczas napraw mojej). Jakie¶
sugestie?