Re: Silne wstrząsy dysków

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 23:26:32 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" eh0ek5$c96$1@inews.gazeta.pl

> Gdyby tak jeszcze dwie letnie opony P6000 lub podobne (najlepsze dla
> mnie to P5000) za mniej niż 400 złotych za sztukę... (15/205/50)
> Lub dwie zimowe po mniej niż 300 złotych za sztukę... (14/185/65)

No i cuda się zdarzają. :) W Auchen akurat dziś rozdają po 50 złotych (nie
załapałem się, bo trzeba gdzie pracować, aby otrzymać owe 50 złotych, gdyż
daję je do jakiejś karty kredytowej Auchen; ING także dodaje 50 złotych do
karty kredytowej -- chyba warto wszędzie brać takie karty, ale niestety :)
trzeba gdzieś pracować, :) to znaczy być zatrudnionym; :) niby wg dowodu
osobistego jestem zatrudniony, bo mam tylko stempel przyjęcia do pracy
i nie mam stempla zwolnienia z pracy, bo zwalniałem się tylko na chwilę,
ale po co mam kłamać) a opony Nokian kosztują stosownie mało. :) Niestety
(a raczej na szczęście) i na to (czyli na tanie a dobre opony) się teraz nie
załapię, bo zjeździłem w ubiegłym roku ogryzki sprzed lat (jeden z ogryzków się
po prostu rozpadł :) w czasie jazdy) i na ten rok mam jeszcze ogryzki sprzed roku... :)

Dwie zimowe Nokian razem ze wszystkim :) miałbym za około 450 złotych. :)
Gdyby te dwie karty kredytowe dołączyć -- byłyby dwie za 350 złotych. :)
Ponoć na [tegorocznym, który już się stopił] śniegu te opony [Nokian
w ogóle, być może nie te akurat, które wybrałem] są bardzo dobre. :)

Najdroższe jest paliwo, później ubezpieczenie, po nim opony, oleje hamulce...
Można powiedzieć, że naprawy (poza blachami) praktycznie nic nie kosztują...
W celu więc jakim kupować nowe samochody? :)

E. :)

Postscriptum: OT (obligatoryjny tekst, aby nie było innego rodzaju OT)
              Dyski Momentus (do notebooków) w czasie pracy wytrzymują
ponoć 250 G -- czyli tyle, ile do niedawna wytrzymywały dyski w czasie
spoczynku. :) Ciekawe, ile w tym prawdy. :)