Re: Silne wstrząsy dysków

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 02:44:31 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" eh0i9c$sf$1@inews.gazeta.pl

> + Nauczyłem się oszczędnego życia. :) Ale mam i tego następstwa...

> [..]

Teraz odkryłem sklep, znajdujący się w odległości rzutu kamienia od mego mieszkania...
A w nim -- jogurty po 117 groszy.. Co więcej -- te jogurty po 117 (Mlekowity) mają więcej
białka i węglowodanów niż inne jogurty, które czasami kosztują więcej niż 229 groszy za
kubek tej samej masy, co jogurt z Mlekowitowy...

-=-

W jednym sklepie mogę kupić za 170 groszy pół litra mleka łaciatego,
a w innym za 175 groszy 1.1 litra mleka z Mlekowity -- i jedno,
i drugie mleko spełnia normy UHT... :)

Szkoda, że oszczędności płynące z tanich jogurtów pochłania :) nagrywarka Toshiby, :)
psując płyty... Mam nadzieję, że nagrywarka ta stanowi już dla mnie tak zwaną przeszłość,
jako że odniosłem ją dziś/wczoraj sprzedawcy :) i przy okazji wręczyłem jego/sprzedawcy
reprezentantce pisemko o treści poniższej:

  http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/toshiba.doc

Na razie biedzę się z jedną z ostatnich płyt na nagrywarce tej nagranych... Około
południa dziś/wczoraj jeszcze tę płytę przeczytałem... Teraz już nie mogę:

 http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/tdk%20nagrana%20sprawdzona%20padala%20po%20kilkunastu%20godzinach/

-=-=

Pomyślę jeszcze o likwidacji kont m@ilowych (toż mam i konta za freeko)
i jednego (z trzech) konta bankowego... (w sumie ponad 100 złotych rocznie)

Bogaty od tego nie będę, ale w celu jakim wtapiać się w otoczenie i społeczeństwo,
inwestując w wynalazki, ;) skoro można żyć bez tych kont i kupować tylko tanie jedzenie? :)
(które nie tylko nie jest gorsze od droższego, ale wręcz odwrotnie -- najwyraźniej jest lepsze)

E. :)