Re: Producenci notebookow

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 20:47:42 MET

Obywatel(ka) RudeBoy dnia 2006-11-06 doniósł(a), że:

> Oczywiscie.. nie ma sensu... tym bardziej... ze mialem i Aristo i
> Della a obecnie mam F-S. Wez porownaj jakosc wykonania Aristo i Della
> jakiegokolwiek. Ile wytrzyma Aristo a ile Dell? Facet sie pytal,
> ktory z tych trzech jest najlepiej wykonany i moja opinie poznal.
> Masz cos wiecej madrego do powiedzenia to pisz... Choc ciezko
> porownywac najtanszego F-S Ailo do wypasionego Lifebooka. A i tak
> samo sa godne polecenia Acery... O Aristo zdania nie zminie w ciagu
> pol roku sprzet byl 5 razy w serwisie.

Czyli cala swoja wiedze na temat Aristo opierasz na jednym wadliwym
egzemplarzu. Napisz jaki to model Aristo. Wzieles jeden z drozszych,
czy najtanszy jaki byl ?
A pytanie nie dotyczylo Della, tylko Acera i FS. O tych markach jest
rownie wiele zlego na sieci, wiec nie wiem jak mozesz od razu okreslic
wyzszosc jednej marki nad druga piszac w dodatku o porownaniu
"jakiegokolwiek", co juz jest bzdura, biorac pod uwage, ze w tym
momencie Aristo to sa 4 rozne firmy (Compal, uniwill, Aopen i Mitac)
wiec to jakby byly 4 rozne zupelnie marki, tylko z jednym logiem.
P.S. porownaj sobie wyglad tych popularnych F-S, ktorych jest pelno w
hipermarketach z Aristo np. Slimm 370/270. I jak wygladaja ?
Identycznie ? Ciekawe dlaczego..

--

         Artur Mariański