Re: Producenci notebookow

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 21:23:01 MET

Artur Mariański napisał(a):

> Daj spokoj, nie ma sensu prowadzic uswiadamiania takich uzytkownikow
> jak RudeBoy. On po rpostu wie ze Aristo bee i koniec, nie musi miec do
> tego podstaw

Oczywiscie.. nie ma sensu... tym bardziej... ze mialem i Aristo i Della
a obecnie mam F-S. Wez porownaj jakosc wykonania Aristo i Della
jakiegokolwiek. Ile wytrzyma Aristo a ile Dell?
Facet sie pytal, ktory z tych trzech jest najlepiej wykonany i moja
opinie poznal. Masz cos wiecej madrego do powiedzenia to pisz...
Choc ciezko porownywac najtanszego F-S Ailo do wypasionego Lifebooka. A
i tak samo sa godne polecenia Acery... O Aristo zdania nie zminie w
ciagu pol roku sprzet byl 5 razy w serwisie.

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA