Re: Problem z dyskiem i formatowaniem

Autor: Gl12d4 <gl12d4_at_W-Y-T-N-I-J-T-Ogazeta.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 21:00:57 MET

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <kw1618.wywal@usun.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:tlod8ua6bo2p$.1vss1f3onsfcz.dlg@40tude.net...
> mam taką sytuację:
> mam dysk Samsung 80 GB, BIOS go widzi, a WinXP widzi tylko 32 GB

Jeżeli na tych 32 GB jest działający XP, to to, co jest pomiędzy 32 a 80 GB
powinno dać się sformatować narzędziami windowsowymi
(start>uruchom>diskmgmt.msc)

> nie mam stacji dyskietek FDD, podobno nie mam w swoim komputerze DOSa,
> więc
> jak mam absolutnie całkowicie sformatować dysk, całe 80GB, wykasować
> partycje i wszelkie dane...

Ściągniętym oprogramowaniem diagnostycznym ze strony producenta dysku. W
takim przypadku niezbędna stacja dysków lub nagrywrka cd/dvd żeby móc
wystartować system z cd/fdd.

Pzdrw
Gl12d4