Problem z DVI

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 20:25:24 MET

Kupiłem dzisiaj monitor Samsung 215TW.
W trybie VGA działa poprawnie, wyśietla 1680x1050 bez problemu.
W trybie DVI wyświetla 1280x1024 przeskalowane tak, że wystaje poza
ekran (pulpit przesuwa się, kiedy najedzie się myszką na krawędź
ekranu). Wg. mojej karty jest to max, co ten monitor umie wyświetlić.
Kiedy wymuszę 1680x1050 otrzymuję takie coś:
http://img276.imageshack.us/img276/2753/dsc00122sa0.jpg

Raczej wątpie, żeby to była wina monitora, prędzej moja karta nie umie
podać poprawnego sygnału. Karta to FX5200, testowałem kilka wersji
sterowników (wszystkie z tego roku, obecnie jadę na najnowszej).

Czy ktoś się kiedyś z czymś takim spotkał?

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS