Karta sieciowa - nie daje się zainstalować pod windows xp

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 20:20:07 MET

Chciałem włożyć do komputera swojej dziewczyny kartę sieciową. Wybrałem
dziesiątkę (RTL 8029). System automatycznie ją rozpoznał ale wyświetlił
alert, że nie można zainstalować. Dodał do tego bardzo konkretny komunikat:
"Nie można odnaleźć pliku".

Każde zgaszenie okienka powoduje ponowną próbę instalacji zakończoną
błędem. Aż do usunięcia karty w menadżerze urządzeń.

Nic to myślę sobie, pewnie do złego slotu włożyłem (wcześniej był tam
modem). Przyniosłem dziś inną kartę jakąś setkę Intela (wyjęta z
serwera, na pewno dobra) i włożyłem do innego slotu. Komunikat jest ten
sam :(

Windows XP ma zainstalowany SP wraz ze wszystkimi uaktualnieniami.
Zapora systemu jest wyłączona, norton antywirus ustawiony żeby się nie
włączał przy starcie. Komputer nie jest przetaktowany, to stara dobra
płyta ECS z Athlonem 750. Kondensatory zdrowe, zasilacz ok (obciążony
geforcem2 i jednym dyskiem + >300MB ram).

Próby wygooglania rozwiązania spełzły na niczym.

Niestety jedyne nasuwające się rozwiązanie (reinstall) odpada.

Co jeszcze można sprawdzić? Czy da się jakoś zainstalować ponownie
"sieć" w windows XP (wiem, wiem offtop, sorki)?

--
fv