Re: antywirus ktorego mozna uruchomic z dyskietki, jaki?

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 17:03:20 MET

xy wrote:
> mam pytanko jaki program antywirusowy mozecie polecic, ktory mozna wrzucic
> na dyskietke i uruchomic z jakims starym dosem lub nawet bez systemu
> operacyjnego (dysk twardy fat32)?
>
> chodzi o dokladne sprawdzenie dysku twardego, czy nie ma zadnych swinstw -
> wiem, ze niektore wirusy dosc sprytnie sie ukrywaja

Generalnie NTG - ale UBCD (http://www.ultimatebootcd.com/) powinno
spełniać Twoje założenia. Do tego w komplecie dużo "bonusowych" testerów
hardware'u aby było bardziej TG. Ew. dla lepszego efektu dodatkowo
"customizujesz" ją dodając "Nod32 for DOS"
(http://www.nod32.pl/download/ - w pełni funkcjonalny darmowy trial
_bardzo_ dobrego softu).

Pozdr.