antywirus ktorego mozna uruchomic z dyskietki, jaki?

Autor: xy <xy777_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 12:43:10 MET

mam pytanko jaki program antywirusowy mozecie polecic, ktory mozna wrzucic
na dyskietke i uruchomic z jakims starym dosem lub nawet bez systemu
operacyjnego (dysk twardy fat32)?

chodzi o dokladne sprawdzenie dysku twardego, czy nie ma zadnych swinstw -
wiem, ze niektore wirusy dosc sprytnie sie ukrywaja

ewentualnie jakie programy antywirusowemaja maja opcje uruchomienia podczas
startu systemu (na samym poczatku)?

najlepszy bylby jakis bezplatny, ale to pewnie zero szans, ale moze jest
jakas komercyjna wersja dostepna gratis pod warunkiem ograniczenia
funkcjonalnosci (np. samo skanowanie bez usuwania)?

oczywiscie chodzi o program na biezaco aktualizowany, a nie np. wersje
programu sprzed 10 lat ;))