Re: Dlaczego java nie chcew sie zainstalowac?

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 16:14:01 MET

gregu wrote:

> Witam pisze na ta grupe po raz pierwszy. Polecil mi ja znajomy z
> innej grupy po tym jak probowal mi pomóc w instalacji javy na moj
> komputer. mam windows XP i chcialem zainstalowac jave ale za nic w
> swiecie sie nie da. Znajomy kombinowal pisal mi krok po kroku co
> robic az w koncu skapitulowal. Ja z komputerów nie jestem zbyt
> tegi:) i prosilbym bardzo o pomoc w zainstalowaniu javy.
> Sciagnalem jakas nowa wersje niby zainstalowalem bo jest w
> dodaj usun programy a wiem ze nie dziala bo nie moge otworzyc
> strony gdzie java jest potrzebna zeby to zrobic. Z tego co sie
> [...]

Zanim wszyscy Cię wyślą do diabła z grupy sprzętowej:

1. Masz zainstalowaną Javę Enterprise SDK. Nie tego potrzebujesz (na
   99.9999%)
2. Odinstaluj
3. Ściągnij sobie "J2SE(TM) Runtime Environment 5.0 Update 9" ze strony
   http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp . Plik opisany jest
   jako "Windows Offline Installation, Multi-language" i ma długość ~15MB
4. Zainstaluj

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net