Dlaczego java nie chcew sie zainstalowac?

Autor: gregu <wedkarz1234_at_op.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 14:53:49 MET

Witam pisze na ta grupe po raz pierwszy. Polecil mi ja znajomy z
innej grupy po tym jak probowal mi pomóc w instalacji javy na moj
komputer. mam windows XP i chcialem zainstalowac jave ale za nic w
swiecie sie nie da. Znajomy kombinowal pisal mi krok po kroku co
robic az w koncu skapitulowal. Ja z komputerów nie jestem zbyt
tegi:) i prosilbym bardzo o pomoc w zainstalowaniu javy.
Sciagnalem jakas nowa wersje niby zainstalowalem bo jest w
dodaj usun programy a wiem ze nie dziala bo nie moge otworzyc
strony gdzie java jest potrzebna zeby to zrobic. Z tego co sie
orientuje to ten program powinien byc "podpiety" pod zaawansowane w
opcjach internetowych a u mnie mimo ze w opcjach dodaj usun programy
jest : Java Platform Enterprise Edition 5 SDK to w zaawansowanych tego
nie ma. Co w takim razie nalezy zrobic?