Re: jak rozbudować komputer?

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 08:19:04 MET

Budzik napisał(a):

> ROTFL
> przeciez to nie bułki, ze musza byc z dzisiejszego wypieku.

Wszystko zależy od warunków w jakich były przechowywane
(wilgotność, temperatura). Kupując nowy masz pewność, że wpływ
nieznanych ci warunków magazynowania na zasilacz był jak najmniejszy.
Kupując leżaka już nie masz. Różnica w cenie jest kosztem
większej pewności, i tyle. Wybór należy do klienta ;-)