Re: Kartridz HP45 - problem

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 01:11:57 MET

Użytkownik "Greg_L" <greg_l@gazeta_NIE_SPAMUJ.pl> napisał w wiadomości
news:e5osk251gkmgck32soikb4bgifa5a7mlf6@4ax.com...
> Witam!
>
> Nie znalazłem w grupach o rozwiązaniu pewnego problemu.
>
> Jak napełniłem kartridża HP-45 do drukarki HP-930c. Wszystko już
> robiłem zgodnie z instrukcją.
>
> Tyle po włożeniu do drukarki podał mi komunikat o braku atramentu.
> Próbowałem czyścić styki i nic. A może ten kartridż ma czip liczający?
>
> Jeśli ma to poproszę o rozwiązaniu tego problemu i ewentualnego
> wyzerowanie licznika.

Rozumiem że chodzi o czarny nabój. Czy mimo komunikatu o braku atramentu
drukarka drukuje?
U mnie jest tak że dostaję informację że kończy się atrament ale mogę
drukować.

Nie wiem z jakiej instrukcji korzystałeś ale ja mam też instrukcje do wielu
modeli drukarek nie tylko HP
Może coś ona da?

Plik z instrukcją wysłałem na email bo niestety na grupę nie można wysyłać
załączników