Re: Kartridz HP45 - problem

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 02:26:25 MET

"Greg_L" <greg_l@gazeta_NIE_SPAMUJ.pl> w
news:e5osk251gkmgck32soikb4bgifa5a7mlf6@4ax.com napisał(a):

> Tyle po włożeniu do drukarki podał mi komunikat o braku atramentu.
> Próbowałem czyścić styki i nic. A może ten kartridż ma czip liczający?

Drukarka pamięta dwa ostatnie numery ID czyli wystarczy mieć dwa stare
(puste) zaschnięte kartridże i po napełnieniu tego właściwego włożyć
te dwa jeden po drugim, zamykając na chwilę pokrywę po każdym,
w celu zaparkowania głowicy i szczytania danych ID.
Po takiej operacji napełniony kartridż zostaje identyfikowany
jako nowy (nie znany dla drukarki) posiadający pełną pojemność.

Jedyna wada tego rozwiązania to,
że trzeba posiadać przynajmniej dwa puste kartridże.

Zawsze, mimo wszystko nie należy przejmować się wynikiem
na wskaźniku - mimo, że pokazuje 0 możemy drukować dalej
(oczywiście jak kartridż jest napełniony).

> Jeśli ma to poproszę o rozwiązaniu tego problemu i ewentualnego
> wyzerowanie licznika.

Zgłoś się na priv.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro 450  +  Gainward GF FX 5700 Ultra 128MB 500/1000