Re: jablko w piecyku czyli swieta wojna

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 14:19:16 MET

> praktycznie zero srubek wszystko na zaczaski i latwo dostepne. Dziwne ze
> nikt z producentow obudow do PC tego jeszcze nie skopiowal.

nieststy nie jest to pomysl tylko Appla - Dell ma to samo, rozebranie
takiego komputera zabiera mi srednio 5x wiecej czasu niz tradycyjnej
skrzyni na srobki - wynika to z tego ze skrzynie na srubki odkrecam
w 4x10sekund, a z taka obudowa to siedze 5 minut i szukam gdzie sa
te je...ne zatrzaski. W dodatku co nowa seria to nowe patenty, jak ktos
nie przejdzie kosztujacego 500E szkolenia w Dell-u musi sam za kazdym
razem dochodzic jak sie to cholerstwo otwiera... Srubki rzadza - nie
ma to jak srubki

Zomo