Re: jablko w piecyku czyli swieta wojna

Autor: news2 <landscapes_at_op.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 09:17:06 MET

Tez slyszalem. Moim zdaniem to koniec tej platformy. Do tej pory to
glownie system
bym tym czyms czym mozna sie bylo chwalic. Nawet taki 9.x. Jam mam
ciaglosc systemu i plikow
(bez instaliki, tylko upgrady) od 1998 roku a w miedzyczasie zmienilem 3
razy maka.
Poprostu kopiuje sie pliki systemowe z prefkami do softu na nowy komp i
wszystko chodzi.
Komputerki tez niczego sobie, troche wolniejsze procki ale caly system
szybszy niz analog. PC
i to na podobnych podzespolach. No i wymiana hardwaru... otwierasz takiego
G4 jak ksiazke
praktycznie zero srubek wszystko na zaczaski i latwo dostepne. Dziwne ze
nikt z producentow obudow do PC tego jeszcze nie skopiowal.