Re: Kopia dysku z NTFS

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 19:01:41 MET

jeśli chcesz coś darmowego to linux :] dd wymiata

z komerchy to z czystym sumieniem polecam acronis true image, obsługuje NTFSa
bez problemu, umożliwia backup na partycje ntfs, obsługuje dyski na USB ( być
może także na firewire ale nie mam jak sprawdzić).
Program tworzy botowalną płytke CD z której odpalasz kompa, robisz
backup/restore co trwa około 10-20 minut i gotowe.
Fajnie się robi backup na laptopie na dysk USB.

Paragon coś nie chce mi widzieć dysków s-ata, Norton Drive Image też ma problemy
z s-ata i usb. Jest jeszcze cała masa darmowego/shareware softu która trzem
wymienionym do pięt nie dorasta :]