Re: O co chodzi? Proline sprzedaje na allegro?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 18:14:13 MET

rwerp napisał(a):
> Porównaj sobie zdjęcia tej samej rzeczy wykonane przez amatora i
> przez zawodowego fotografa. Widzisz różnicę? Za to się płaci.
> Kiedy Jasio zapłaci i wrzuci na aukcję, a potem Dyzio skopiuje z
> Jasia aukcji i wrzuci na swoją, to Jasio nie ma prawa się wkurzyć?

To jest materiał reklamowy i takie koszty ponosi już firma, która
takiego fotografa wynajęła.Poza tym ja tu widzę inny problem: jak Ty
chcesz to kontrolować/ścigać/sprawdzać? (jeśli w ogóle masz takie
ciągotki?) Wydaje mi się, że ten proceder jest powszechny i moim
odczuciu mało szkodliwy, skoro same firmy nie są zainteresowane
ściganiem tego

Tomaszek