Re: Problem z kamerka Logitecha

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 00:13:20 MET

Użytkownik "DK" <amidar2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eidoqg$8rm$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
> wiadomości news:eibgcc$4p8$1@news.onet.pl...

Messager.

> Od komputera odsunalem sie na ok 7m. 3m kabel usb + hub z zasilaniem +
> kolejne 3m + kabel z kamerki. Nic to nie zmienia

Wiesz, tak sobie jeszcze pomyslalem - sprobuj podlaczyc zwykly mikrofon,
nagrac cos na windowsowym rejestratorze dzwieku i to odtworzyc - czy
bedziesz mial podobny efekt?

Pamietam, ze takiego buczenia nie umialem sie pozbyc na jednym z komputerow,
ale tam niestety winowajca okazala sie karta dzwiekowa, ktora takie buczenie
dodawala od siebie (karta zintegrowana)... Nie bardzo wiem, jak to sie ma do
urzadzen USB, ale jesli masz jakas dzwiekowke na PCI i masz mozliwosc (i
przede wszystkim chec) testowania - moze warto sprobowac?

Pozdrawiam
Michal