Re: WD 250 gb sata w raidzie????

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 21:26:56 MET

Dnia 2006-11-03 21:03:35, encja *deejaymario* wymodziła przez port 119
co następuje:

> Wracając do tematu, zwiększenie szybkosci danych jest bardzo dobre,
> oczywiście kosztem bezpieczeństwa dancyh. Dla zwykłego użytkownika
> może okazać sie nieużyteczne.
> Czy awaryjność dwóch takich dysków WD 250gb w RAID 0 jest duża???

Nie wiem

> Czy Wy posiadacie dyski "połączone w ten sposób" ??? Jak sie
> sprawują ???

Przez rok miałem na jednym serwerze RAID 0 na Seagate Cheetah.
Sprawowały się wzorowo, ale w nocy specjalny wykonywał backup danych na
inny serwer. Ostatecznie wszystko teraz pracuje na RAID 10

> Hiper HPU-4K580-MU 580W moim zdaniem chyba wystarczy, jezeli chodzi o
> zasilanie ich??

Z całą pewnością...

--
pozdro...