Aktualizacja biosu bez floppy - bezpieczne?

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 14:01:49 MET

Witam!

Interesuje mnie, jak bezpieczna jest metoda aktualizacji bios-u płyty
głównej z poziomu systemu operacyjnego? Dodam że nie mam niestety stacji
dyskietek, na stronie ASUSa jest program do aktualizacji via Windows.

Bios muszę zaktualizować, jak włożę nowszy procesor. Normalnie wszystko
jest OK. Czy po zmianie procesora muszę system przeinstalować (zmiana z
P4 Willamette na P4 Northwood z HT).

Pozdrawiam Paweł