Re: Dziwna sprawa ! ! !

Autor: francuz <francuz68_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 13:57:07 MET

browar napisał(a):
> francuz wypocil(a):

> powiesz cos wiecej?
>
> no jasne. komputer PC typowo składany przez Fujitsu Siemens. chciałem
zainstalować XP-ka jakąś lewiznę dla przykładu i nici z tego. ani
Millenium, ani 98 tylko linux wchodzi, a jak chcem jakiegoś wina to
komunikat: zainstaluj oprogramowanie innego producenta. po całkowitym
czyszczeniu dysku też to samo. był załączony do niego XP Home oryginał,
ale, gość chce Profesional. I odwrotne pytanie: czy ten Hom pójdzie na
innym sprzęcie jeżeli jest dedykowany. Wiem, że to nie ta grupa, ale na
grupie Wina nikt o tym zagadnieniu nie chce gadać, albo nie umie.