Re: film DVD i dzwiek cichnie co pewien czas

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 11:32:09 MET

Użytkownik "nie_nie.pl" <nie@nie.pl> napisał w wiadomości
news:eid4dj$lve$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam
>
> Oglądam film DVD i dźwięk cichnie co pewien czas cichnie, aby po
> kilkudziesięciu minutach powrócić do stanu wyjściowego.
> Co zrobić by film nie cichł w trakcie oglądania.
>
> płyta GA K8KF9; procek amd 64 bit 300 +, materiał filmowy zgrany z
> oryginalengo dvd programem DVD FAB V.2.9.7.5.; system WIN XP SP2 +
> autopatcher PL.

Czy na oryginalnym nośniku występował taki błąd?
Mogło dojść do uszkodzenia materiału filmowego podczas kopiowania filmu
Błąd mógł być już na oryginalnym filmie.
Albo źle wypaliła nagrywarka lub stosujesz gorszej jakości nośniki.

Ja bym tak zrobił. Przerobił bym jeszcze raz FABem oryginalną płytkę i
zapisał pliki DVD na dysku jako voby. By nie marnować kolejnej płytki.
Otworzyłbym jeden z nich i sprawdził czy pojawia się ten sam błąd w
określonym miejscu. Jeśli pojawi się ten błąd w vobie to pewnie film od
początku zawierał jakiś błąd albo przy kopiowaniu coś poszło źle.
Jeżeli wszystko będzie OK wypaliłbym jeszcze raz płytę.
Jeśli znowu będzie taki sam błąd może oznaczać to uszkodzenie nagrywarki
albo nośnik gorszej jakości.