POST 6B38

Autor: impact <impact_at_booo.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 11:37:11 MET

Hej,
Mam problem z kompem na mb Asrock P4V88+. Nie przechodzi POST-u
zatrzymuje się na "Initiallizing USB Controllers" i jeżeli ta płyta
wyświetla kody to zatrzymuje sie na 6b38 co zupelnie mi nic nie
mówi, goglom zreszta tez.Wcisnienie F2 powoduje wyświetlenie
stosownego komunikatu i nic więcej.
Zasilacz to qtek "złoty" 400W, podejrzewalem upsa bo wydaje piskliwe
dżwieki ale podlaczenie bezpośrednio nic nie dało, clearcmos tez.
vga to s3 na pci, ram geila przechodzi testy.
jakieś pomysły?