Re: notebook dla filologa - pytanie o konkretne modele

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 10:49:53 MET

Dnia 2006-11-03 10:29:11, encja *Skylla* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Tyle, że to jest sprzęt używany i to zapewne intensywnie, czyli dojdzie
> problem baterii za chwilę...
> S.

Kupuję od Device od paru lat - dają regenerowane baterie. Dell Cpi
chodził na nich 4 godziny. IBM - dwie, a w opcji można kupić nową
baterię za ok 250-300 zł.
Jak przyjedziesz osobiście, sprzęt można sobie pooglądać; IBM mojej żony
wyglądał jak nówka. O cenie można pogadać, a jeszcze dostałem torbę IBM
- najlepszą jaką widziałem - mnówstwo przegródek i komora wyłożona
specjalnymi poduszkami; w czymś takim notebook może spaść ze schodów, i
nic mu nie będzie ;)

Kupuję tam nie tylko dla siebie - projektuję i wdrażam systemy
informatyczne, i jak trzeba kupić kilka kompów, to nie proponuję
klientowi nowych, tylko właśnie poleasingowe - zarówno notebooki, jak i
stacjonarne. Jeszcze nie było niezadowolonego, że za 1/3-1/4 ceny ma
całkowicie wystarczające do pracy maszyny.

Oczywiście można chcieć nowy, i sam korzystam z nowych ze względu na
wydajność, ale jak bym miał do wydania dwa tysiące z małym hakiem, to na
pewno nie wydał bym ich na siakiegoś Acera czy inne FS (na krzaki typu
CA nie patrzę z założenia), tylko na takiego T41.

Gdyby jednak pytający upierał się przy nowym , standardowo polecam coś
HP serii 6xxx - są solidne i można wybrać model, który ma wszystko, co
trzeba ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]