Re: dziwny restart kompa...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 10:43:45 MET

*Radosław Sokół* wrote:

> Kondensatory w dobrym stanie?

sprawdze.
ale jak spuchly to pupa zbita. gdzie ja teraz kupie dobra, nowa plyta
na socket a...

> Warto zmierzyć napięcia, to że Chieftec nie znaczy, że
> nie może "paść" :)

do tego musze sobie sprawic miernik ale poki co w biosie napiecia sa w
normie.

> Generalnie konfiguracja dosyć obciążona, zasilacz może mieć
> problemy z jednoczesnym startem wszystkich urządzeń. Czy np.
> po odłączeniu wentylatorów albo dysków reset zaczyna działać
> pewnie?

heh musialem przeinstalowac windowsa i na razie nie mam freezow ;)
jak sie zaczna to dam znac.

ale jezeli zasilacz jest za bardzo obciazony to czemu wstaje normalnie
przy rozruchu na zimno?
poza tym przy freezach przestaje pracowac tylko dysk systemowy wiec
niewiele mniej do pociagniecia...

--
pozdrawiam
  Andre