Re: notebook dla filologa - pytanie o konkretne modele

Autor: bulba008 <bulba008_at_op.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 01:37:17 MET

Bartlomiej Kowal napisał(a):
> [...]

Kup HP lub IBM. To pojecie o notebookach dala mi ta grupa.
Acer +
Asus --
Lenovo ++

ale widze ze nie lubisz srebrnych, porysowanych, luszczacych sie
szczegolnie tam gdzie raczkami dotykasz laptopow.

Jak studenci zobacza u Ciebie takiego IBM-a to powiedza: OOOOOOOO IBM i
masz ich podanych jak na dloni.
:)