Re: notebook dla filologa - pytanie o konkretne modele

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 08:23:23 MET

Dnia 2006-11-02 20:40:08, encja *Bartlomiej Kowal* wymodziła przez port
119 co następuje:

> Rozwiązanie intrygujące, ale żona mówi, że naklejki nie da sobie nalepić. A
> ja...
> No cóż, są tacy, którzy z powodu schodzącej farby rezygnują z niektórych
> modeli laptopów - a naklejka zdrapie się dużo szybciej.
> I studenci się będą śmiać ;-)

IBM T41. Żaden student nie będzie się śmiał. A w razie czego możesz go
spokojnie pier#$@&@&ć tym notebookiem po głowie, jak odzyska przytomność
i zobaczy że IBM nawet się nie zarysował, to więcej śmiać się nie
będzie.

http://www.device.pl/zakupy.php

I zostaje Ci 1000 zł na wymianę czytnika DVD na nagrywarkę DVD.
Tylko z żoną problem - będzie się chciała zamienić. Od kiedy moja używa
IBM, nie chce żadnego innego kompa ;).

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]