Re: ASUS Z53JC vs Toshiba A100-847 vs Lenovo N100

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 22:54:16 MET

Użytkownik "Wacław" <wacek.zalewskiVALIDATE@op.pl> napisał w wiadomości
news:eicpt2$742$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja bym brał Asusa, w Polsce ponoć lepiej z serwisem.

Co do serwisu asusa, to raczej ostroznie :) Rzeczywiscie, serwis (Orika z
Wroclawia) byl calkiem niezly jakies 2-3 lata temu. Ale po gwaltownym boomie
asusa w polsce w ostatnich latach, goscie zaczeli miec coraz dluzsze terminy
napraw i generalnie coraz trudniej bylo walczyc... Wiem, bo do tego serwisu
skierowalem juz pare swoich laptopow i pare cudzych.
Zdarzyl sie nawet jeden bardzo nieprzyjemny wypadek, gdy Orika
przetrzymywala laptopa przez 6 tygodni (usterka po tygodniu) i final tego
byl taki, ze gosciu zwrocil nam (bo my mu sprzedalismy) tego laptopa i
poprosil o zwrot pieniedzy.

Ale prosze sie nie zrazac - ja bardzo lubie ASUSy, nie tylko za bardzo ladny
design, ale przede wszystkim za bardzo dobra jakosc do ceny.

Pozdrawiam
Michal