Re: Problem z kamerka Logitecha

Autor: DK <amidar2_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 22:50:37 MET

Użytkownik "***EiNsTeIn***" <akpeb@@@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eic4di$f79$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> A może problemem jest nieuziemiony komputer??

Jest nieuzmiemiony, to fakt, ale podpiecie sie do "kaloryfera" bo tylko tak
jestem w stanie to uzyskac nie pomaga, wiec to chyba nie to.

> Jak to wyglada u znajomego?

Znajomy ma podobna sytuacje, tzn komp nieuziemiony. Zastanawiam sie co moze
wchodzic na ta czestotliwosc. teoretycznie tylko jakies trafo. Probowalem
odlanczac glosniki (logitechy x-530), mysz(bezprzewodowa, pracuje na 27KHz),
pompke( mam chlodzenie wodne na CPU), i caly czas to samo.
Zasilacz mam chiftec-a DF-360, wydaje mi sie ze nie powinien przepuszczac
tej skladowej ... (50Hz)