Re: Jak działa technologia G-Sensor Shock Protection dysków twardych?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 22:35:11 MET

Użytkownik "kffiatek" <kffiatek@nospam.op.pl> napisał w wiadomości
news:eicviv$3op$1@news.dialog.net.pl...

> Pytam, bo mechaniczne uszkodzenia dysków twardych to najczęstsze usterki
> w moim sprzęcie przenośnym. Próbowałem już wielu dysków, patrząc tylko
> na te parametry, ale niestety większość nie przeżywa przejazdu
> samochodem po polskich drogach, nie wspominając już o bardziej
> ekstremalnych warunkach.

Zdaje sie Panasonic wypuszczal kiedys laptopy, w ktorych dysk twardy byl w
żelowej obudowie - laptop bez szwanku wytrzymywal upadek na beton z
wysokosci 90cm. Ale jak sie kiedys interesowalem tematem, to takich dyskow
do kupienia na rynku nie bylo - byc moze maja one niestandardowe rozmiary i
nie pasuja - nie wiem...

Pozdrawiam
Michal