Re: Co tu można zmienić?

Autor: manfred <manfred1_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 22:09:16 MET

> Stawiam na wylaczone DMA.Panel Sterowania->System->Sprzet->Menedzer
> Urzadzen->Kontrolery IDE/ATAPI. Sprawdz we wlasciwosciach podstawowego
> i pomocniczego kanalu IDE tryb transferu.Jezeli dla obydwu urzadzen
> jest DMA to ok.Jezeli PIO4 to zmieniasz na DMA i reset komputera

Dzieki sprawdziłem jest DMA może czas wymienić mój komp na lepszy
model? Dzis byłem w pewnym sklepie kom. i facet powiedział mi że
mój komp to szmelc i nic z nim sie nie da zrobić . Teraz aby być
"trendy" trzeba mieć duo procesor ale niestety nie wywałe znowu 5
koła na nowy komp. Jeszcze raz dziekuję.