Re: drukarka do tekstu

Autor: Snoopy <grzesiek_at_life.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 17:01:28 MET

Aikus napisał(a):
> Potwierdzam i tez tak radze zrobic.
> Mialem kiedys laserowke HP LaserJet 4MP z konczoncym sie tonerem...
> Wydrykowalem chyba z 5 ryz papieru... Toner sie nie skonczyl.
> W koncu sprzedalem na allegro dajac miesiac gwarancji, bo mi sie warunki
> lokalowe zmienily a to jednak taka troche kobylka byla...
> Sprzedalem ... bylo to rok temu, gosc do tej pory uzywa i jest
> szczesliwy i zadowolony (tak sie sklada, ze niedawno mialem z nim
> kontakt) ... A ja zaluje ze sprzedalem...:( Mogla sobie spokojnie chocby
> w piwnicy lezec i czekac na lepsze czasy...

> [...]

Ja mam HP lj 1300, kupilem na poczatku roku z firmy, ktora sie pozbywala
sie sprzetu, toneru bylo 60%, drukarka ma na liczniku 68.000 stron... I
dalej sobie drukuje na niej ;) Nie ma zadnych problemow. Kupowanie
atramentowki to jest pomylka...

--
Pozdrawiam  =============  www.oldtimerfiat.club.prv.pl
Grzesiek    GG/TLEN: JEST        www.funnyfox.org