Re: drukarka do tekstu

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 14:42:04 MET

Vituniu wrote:

> Poleasingowy laser jakis, po remoncie i z jakas
> (chocby krotka) gwarancja sprzedawcy.
>
> Na Allegro pelno tego.

Potwierdzam i tez tak radze zrobic.
Mialem kiedys laserowke HP LaserJet 4MP z konczoncym sie tonerem...
Wydrykowalem chyba z 5 ryz papieru... Toner sie nie skonczyl.
W koncu sprzedalem na allegro dajac miesiac gwarancji, bo mi sie warunki
lokalowe zmienily a to jednak taka troche kobylka byla...
Sprzedalem ... bylo to rok temu, gosc do tej pory uzywa i jest
szczesliwy i zadowolony (tak sie sklada, ze niedawno mialem z nim
kontakt) ... A ja zaluje ze sprzedalem...:( Mogla sobie spokojnie chocby
w piwnicy lezec i czekac na lepsze czasy...

Teraz juz nie produkuja takich drukarek...:(

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus