Re: Jaki pobór movy może mieć taki zestaw?

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 16:01:16 MET

> U mnie Duron 1200+, 382MB SDRAM, dwa dyski, karta TV i sieciówka działa
> spokojnie od roku z wyciszonym (wiatrak spowolniony trzykrotnie), miniaturowym
> zasilaczem z obudowy Fujitsu Siemens, mającym może 200W (lub raczej mniej, z
> tego co pamiętam).

Dzięki wszystkim za pomoc :) Może w takim razie zaryzykuję. Nie wiem na 100% czy
to 235W ale tak sądzę - na 300W to bez łaski musi działać :)
A propos miniaturek zasilaczy 200W - mój sąsiad miał takie coś w równie
minikompie ;) z MM ... Procek P4, 512MB i grafa Radeon 9250 i chodziło.. Jednak
nie wytrzymał próby i przy wymianie na GeForce'a 6600 zmarł ;)