Re: Mam problem z mikrofonem

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-metal.art.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 15:19:33 MET

Początkujący wrote:
> Mam słuchawki z mikrofonem i gdy podłacze je razem (do dobrych
> gniazdek) to w słuchawkach słysze taki poddźwięk typu: "brrrrrrrr".
> To samo dzieje sie gdy podłacze mikrofon i głośniki.
> Jednak gdy nie podłanczam mikrofonu tylko same słucahwki bądz same
> głósniki nie ma żadnego poddźwięku.
> Prosze o pomoc mi w moim probelmnie, jest to naprawde dla mnie ważne,
> prosze.
> P.S. Przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne i inne "byki".

1. Proszę wyłączyć odsłuch mikrofonu - w ustawieniach głośności
    ODTWARZANIA zaznaczyć 'ptaszek' wycisz przy Mic
2. Można również, w tych samych ustawieniach, zamiast wyciszać
    lekko przyciszyć albo wyłączyć opcję w stylu 'Microphone booster'
    czy 'mic +20db' - czasami pojawia się takie ustawienie w
    'Zaawansowane' mikrofonu.
3. Czy z innymi mikrofonami problem występuje?
4. Czy 'brrrrrr' jest na tyle 'głośne', że nic innego nie słychać?
    (wtedy wskazywałoby to np. na brak lub zwarcie masy).

--
T.