Mam problem z mikrofonem

Autor: Początkujący <lollop10_at_gmail.com>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 15:13:18 MET

Witam wszystkich, chętnych do pomocy mi w moim problemnie. Nie jestem
zbytnio zaawansowany w takich rzeczach jak te usnety i pewnie
pomyliłem grupy albo coś ale to nić, z góry przepraszam i prosze o
pomoc w moim problemie:

Mam słuchawki z mikrofonem i gdy podłacze je razem (do dobrych
gniazdek) to w słuchawkach słysze taki poddźwięk typu: "brrrrrrrr".
To samo dzieje sie gdy podłacze mikrofon i głośniki.
Jednak gdy nie podłanczam mikrofonu tylko same słucahwki bądz same
głósniki nie ma żadnego poddźwięku.

Prosze o pomoc mi w moim probelmnie, jest to naprawde dla mnie ważne,
prosze.

P.S. Przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne i inne "byki".