Re: drukarka do tekstu

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 13:42:46 MET

*Vituniu* wrote:

> Hm... Branie poprawki na uzyszkodnikow jest dobrym nawykiem,
> ale ten konkretny wydawal sie dosc kompetentny... ;)

zadajac pytanie na grupie _staram_ _sie_ mozliwie najbardziej je
precyzowac. drukarka nie posiada zadnych ograniczen (oprocz tego ze sie
psuje ;) i podana przeze mnie ilosc jest przyblizona srednia. wlasciwie
blizej jej do max niz do sredniej i jest to ilosc wydrukow (uzyc
drukarki) a nie zadrukowanych pelnych stron...

ja mimo wszystko poprosilbym o podanie jakichs modeli drukarek
atramentowych ktore bylyby dla mnie odpowiednie. w 640c oryginalne
tusze nie zasychaly mimo iz drukarka stala czasem nie uzywana 2
miesiace...

--
pozdrawiam
  Andre