Re: odzyskanie danych po zmianie systemu plikow.

Autor: GodRa <godrardog_at_gmail.com>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 13:17:57 MET

Krystian Tokarz napisał(a):
> Witam
>
> Problem jest taki ze ktos w partition magic zmienil system plikow z NTFS na
> FAT32; zainstalowal wine98 i zoorientowal sie ze mial jakes wazne pliki
> zapisane na dysku C. Jestem ciekawy czy jest jakakolwiek szansa odsyskania
> danych?? Proszę o odpowiedzi oparte na praktyce:)) i ewentualnie procedury
> jakie trzeba wykonac. Bo chyba pierwszy krok to odzyskanie starej partycji ?
> Prosze o pomoc.
>
> Pozdrawiam
> Krystian

Mozesz uzyc EasyRecovery, dzial pod win i nie raz uratowal mi "zycie".
Program odtwarza pliki i katalogi z nazwami ale potrzebuje drugiego
dysku (lub partycji) do zapisu tych plikow. Zdarza sie ze pliki po
odtworzeniu nie dzialaja, ale tylko wtedy jesli zostalo juz cos na ich
miejsce zapisne.
Nie zapisuj nieczego na partycje z ktorej chcesz odzykac dane.