Re: Płatne porównywarki cen bez sensu...

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 12:26:52 MET
Message-ID: <eicklo$jin$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

> to stac. inna sprawa jest, ze jezeli sklepy godza sie na poniesienie takiego
> kosztu to raczej jest to dla nich oplacalne.

właśnie, działa to mniej więcej na zasadach reklamy kontekstowej -
komunikat jest skierowany dokładnie do ewentualnych klientów, a cena
20gr za klikniecie, w porównaniu do marży nakładanej przez sklep -
zwłaszcza typowo internetowy, to naprawdę niewielki koszt.

-- 
Pozdrawiam,
P.W.
Received on Thu Nov 2 12:30:04 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 02 Nov 2006 - 12:51:02 MET