drukarka do tekstu

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 11:17:57 MET

witam!

jaka mozecie mi polecic drukarke do druku prawie wylacznie tekstu?

prawie wylacznie bo czasem drukuje tez grafike ale zawsze z czarnego
tuszu i nie zalezy mi na doskonalej jakosci.
przydaloby sie zeby tekst byl dobrej jakosi, nie poszarpane brzegi.
wydruk ok 20str na miesiac, raczej wolalbym atramentowa z uwagi na cene
samego sprzetu, tusze to osobna sprawa.

przyzwyczajony jestem do HP bo mam dwie takie drukarki ale wysluzona
640c odmawia wlasnie posluszenstwa...

--
pozdrawiam
  Andre