LG GSA-H20L

Autor: <antonina.b_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 11:17:35 MET

Witam!
Mam problem z nagrywarką DVD LG GSA-H20L. Nagrywarka nagrywa płyty CD
i odtwarza je, ale płyt DVD nie odtwarza ani nie nagrywa (ani
DVD-RW/+RW, ani DVD-R/+R).Używam do nagrywania Nero Express 6. Oprócz
nagrywarki DVD, mam tez zwykły odtwarzacz DVD w komputerze.
Co moze być przyczyną tego że nagrywarka nie chce mi nagrywac i
odtwarzac płyt DVD? Podobny problem miałam z poprzednią nagrywarką
DVD. Kupiłam inną, założono ją w serwisie komputerowym, po
otrzymaniu komputera przez pewien czas nagrywała płyty DVD, ale teraz
znowu tego nie robi. Sterowniki do nagrywarki mam zainstalowane.
Co może być tego przyczyną?
Z gory dziękuje za pomoc.