Re: chyba problem z chłodzeniem - jaka obudowa?

Autor: Any User <any_at_microsoft.com>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 09:48:27 MET

> Czy może pomóc wymiana obudowy? Możecie jakąś polecić w cenie do 300zł bez
> zasilacza?

Chieftec LBX/LCX - aczkolwiek nie wiem, czy normalny człowiek jest ją w
stanie kupić za <=300 zł. W każdym razie mi się udało i jestem bardzo
zadowolony.

Liczbę wentylatorów można w niej dowolnie zmieniać - są 3 miejsca na 80mm do
przewiewu kosza z dyskami (ustawionego poprzecznie), 1 miejsce na 120mm
główny, no i dochodzi wiatrak w zasilaczu.