Re: SLI jakie karty

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 09:46:16 MET

Użytkownik "B0L0" <bolo@_NOSPAM_.irc.pl> napisał w wiadomości
news:ei81cp$glk$1@opal.icpnet.pl...

> hmmm nie testowalem nigdy takiego rozwiazania ale powinno działac
> (zakladam ze masz 2 zlacza pci-e16 na plycie)

oczywiscie.

> jeszcze mozesz rozważyc rozwiazanie ktore widziałem kilka dni
> temu-konwerter usb2monitor hmmm tylko gdzie ja to widziałem ebay.de albo
> allegro

o nie :) naprawde boje sie tego typu wynalazkow, jakby to mialo chodzic na
vga, to jeszcze bym zaryzykowal, ale IMHO 1600x1200 na czyms takim nie moze
dzialac dobrze ;)
uff... poszukam jeszcze jakiegos 6600GT (albo najlepiej takiego samego), ale
juz coraz bardziej sklaniam sie do tej 7300-tki - w sumie nie gram,
dodatkowa moc 3D jest zbedna (tylko jesli juz cos sie kupuje, to czlowiek
patrzy, czy przypadkiem nie moze to dodatkowo podniesc funkcjonalnosci
sprzetu - w tym wypadku ew. grafiki w grach).

dzieki i pozdrawiam,
Kamil