Re: czy pendrive moga byc bootowalne ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 03:06:50 MET

"kysio" 7c7ee$45487f4b$540a99bb$21564@news.chello.pl

> czy nosniki na usb np. pendrive moga byc bootowalne ?

> czy przy zalozeniu, ze czytnik kart flash (np. sd/cf/xd itp)
> jest widziany jak stacja dyskietek karta np. sd moze byc
> bootowalna, tak jak np. dyskietka w drajwie a:/ ?

> to sa rzeczy zalezne wylacznie od biosu czy tez od rodzaju nosnika/czytnika ?

Proponuję:

 -- kup lub pożycz najtańszego Pena (bez dopisków typu
    bootowalny -- kosztuje taki kilkadziesiąt złotych za 1 GB)

 -- skopiuj tam całą partycję WXP (u mnie zajmuje taka na
    skompresowanej NTFS raptem 600 MiB, a można przecież
    coś z niej jeszcze usunąć)

 -- spróbuj zbootować. :)

Mnie się wydaje, że zależy to od BIOSu. :)

E. :)