Re: "Power On By RTC Alarm" nie dzia³a (p³yta: ASUS P5B Deluxe)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 02:25:58 MET

kurde, pomog³o!!! :) Nie s±dzi³em, ¿e rozwi±zanie jest tak
banalne.

Niestety czyni to z tej metody przypadek cholernie upierdliwy - za
kazdym razem, zeby nastawic ten alarm trzeba 1. zrestartowac, 2.
ustawic w BIOSie alarm, 3. uruchomic winodwsa, 4. zamkn±æ windowsa.
Naprawdê nie ma ¿adnej aplikacji, która to za nas za³atwi???
Szuka³em na Twocows i na versiontracker i trochê w googlu, ale bez
rezultatów. Do zamykania systemu to owszem s± - ja mam PC Auto
ShutDown, ale tylko trial (a szukam czego¶ freeware - czy co¶
polecicie?) - a do uruchamiania zero... dziwne

Pozdrawiam i dziêki za odpowied¼