Problem z kamerka Logitecha

Autor: DK <amidar2_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 23:01:18 MET

Witam.

Mam problem z kamerka internetowa logitecha a dokladnie modelem Messager.
kamerka ma wbudowany mikrofon i to z nim mam problemy. nagrany dzwiek z tego
mikrofonu zawiera spore buczenie. Wyglada to jakby w dzwieku znalazlo
znalazla sie skladowa 50hz( z sieci). probowalem podlanczac na rozne sposoby
kamerke i na komputerze na ktorym ma pracowac zawsze wystepuje ten efekt,
cze bezposrednio do USB na plycie, czy do dodatkowej karty na PCI czy
poprzez zewnetrzny HUB. Na komputerze u znajomego kamerka ta chodzi bez
problemow(tzn. nie ma buczenia), wiec to nie problem kamerki.
Ma ktos pomysl jak sie pozbyc tego "efektu" ?