Re: Athlon XP 2000+ i szyna 166

Autor: news2 <landscapes_at_op.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 22:41:53 MET

Dzieki za porady. Zrobilem jak zamierzalem i komp nie wystartowal.
Nawet bios sie na ekranie nie pojawil. Na szczescie po ustawieniu
oryginalnym
wszystko ruszylo wiec chyba nic sie nie zjaralo. Pamieci mam na 333 i
chodza na szynie
166 asynchronicznie. Nie wiem czy ustawienie im 133 synchronicznie dp
procka cos da
ale chyba nie.
Twoja metoda stopnowego dorzucania do pieca niestety nie jest mozliwa w
biosie
plyty. Nie znalazlem tam nigdzie ani zegara pamieci ani wylaczania cache
procka.

dzieki za szczeguly, przydadza sie na przyszlosc