Re: Zielony tusz?

Autor: ptaszeek <zapytaj_at_mnie.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 22:00:16 MET

> Korzystajac z chwili spokoju, zabrałem sie za uzupełnianie tuszu w
> pojemniku
> kolorowym. (HP nr57) ponalewałem 3 kolory zgodznie z dołączona
> instrukkcją;
> zresztą wystarczyło popatrzec w otwory, miały kolorowe zabarwienia.
> Operacja
> obyłą sie bez ofiar smiertelnych, drukarka drukuje... wszystko na zielono!
> PRzeprowadziłęm czyszczenie, wydrukowałęm kilka wielobarwnychj stron....
> Efekt
> koncowy jest taki, czerwony- jest lekko buraczkowy, niebieski jest, ale
> [...]

witam,

zielony kolor powstal ze zmieszania koloru zoltego i niebieskiego...

jak to sie moglo stac:

- albo w czasie napelniania przedziurawiles komore, ale wtedy niebieski nie
bylby niebieskim
- czy kartdridz nie byl w jakims woreczku, badz jakiejs kartce ktora
przylega do glowicy, wtedy tez dochodzi do zmieniszania kolorow, na zasadzie
naczyn polaczonych, czesto klienci przynosza kartdridze do napelniania w
woreczkach, a pozniej okazuje, sie, ze niestety nie da sie poniewaz
brakowalo zoltego, a w czasie przenoszenia w woreczku, doszlo do zmieszania
i poprzez glowice niebiski przeszedl do zoltego i stad nagla zmiana barw,
najlepiej napisz do mnie na maila to zadam kilka pytan i moze cos da sie
zrobic

pozdrawiam!

--
wszystkiego dobrego!